Raftové stránky Médi Bédi a Flégy

Úvod

Úvodní stránka

Ani v Tróji nejsme poslední.

Datum

31.5.-1.6.2008

Účastníci:

Bohouš, Kotě, Vity, Trax, Myszo, Sváča, Venca, Simona.

Raftové závody

Akce

Sponzoring

Hledáme sponzora

Odkazy

Sportovní noviny Kanoe SVoČR RK Stan Hájos-Vše pro raft E.T. v síti a Sázavan Icík Adrenalin Team
ICQ 238411484

Slalom a sprint v Praze Tróji.

V pátek jsme se sešli s Myszem a Vitym. Trax nepřišel, tak jsme šli lehce potrénovat, vlastně spíš si zablbnout. Zašli jsme na prezentaci a potom jsme se rozjeli každý domů. V sobotu jsme se sešli ráno po osmé hodině. Respektive jsme se slejzali jak švábi na pivo.

Přišel jsem jako první, byl jsem svědkem vypuštění kanálu díky spadnuvšímu žebříku do vody. Vity přichází v půl deváté a kluci o něco později.

Prošli jsme si kanál a přitom jsme sledovali první posádky. Trať nebyla vůbec lehká, taková vlásenka v obávaném véčku byla konečnou pro několik posádek. Některým se povedlo raft ještě rozpohybovat a dostat se tak do cíle, ale ztratili drahocenný čas. Zaplaval zde dokonce i Petr Panenka, ale ve druhé jízdě zajeli slušný čas. Nezadařilo se ani posádce Trója Panderos, která převrhla svůj raft při výjezdu z branky číslo dvě.

Náročnost tratě svědčí i o tom, že bez jediné penalizace ji zvládly zajet pouze tři posádky z celého dlouhého startovního pole.

Ještě před dojetím první půlky startovního pole jsme šli připravit raft. Museli jsme pečlivě chladit, neboť sluníčko na nás pouštělo své teplé paprsky již od brzkých ranních hodin. Čekal jsem, zda se objeví Venca. Ten nezklamal a přišel se podívat. Také přišli Kotě a Sváča, kteří se rozhodli jet závod R2.

V 11:36 hod. jsme zanořili závodně pádla do vody a vyrazili vstříc třinácti brankám. První povodnou brankou projíždíme, dostáváme se do vracáku vlevo do protivodné branky. Museli jsme si dát pozor na výjezd, abychom se dostali do třetí branky, nevím proč, ale druhou branku máme za padesát. Branka číslo 4 je již zmíněná vlásenka, do které byl zapotřebí pečlivý nájezd. Ten se nám podařil a za cenu šťouchu brankou projíždíme. Opět protivoda nalevo, projíždíme čistě, ale nepovedl se nám výjezd a do přesazené brány šest jsme se nedostali. Zato další povodnou branku 7 projíždíme čistě. Do osmé protivodné brány nad lávkou jsme se nedostali. To nás rozhodilo natolik, že jsme se nedostali ani do dalších dvou branek. Kombinaci přesazených branek 11 a 12 jsme projeli pomocí zadního traverzu. Poté pospícháme do poslední protivodné branky a hurá do cíle.

Chvíle odpočinku před druhou jízdou a opět se vrháme mezi branky. Prvních padesát trestných vteřin získáváme na vlásence, to nás mrzí, ale jedeme dál. Při výjezdu z pětky jsme si tentokrát dali pozor a tak se v pohodě dostáváme do šestky, bohužel na úkor sedmičky. Do osmičky jsme se opět nedostali, za to jsme čistě projeli protivodnou brankou devět. Desítku máme se šťouchem, ale do jedenáctky jsme to nestihli. Poté jsme dojeli v poklidu do cíle, jen škoda šťouchu na poslední brance. Upouštíme raft a sledujeme kluky z Kolína. Ti si možná spletli dny a jeli téměř sprint s výjimkou pár branek, kterými projeli. To se nám na druhou stranu líbí a LETOS POPRVÉ JSME SE UMÍSTILI LÉPE NEŽ ONI a to na 42. místě. Škoda pár chybiček, mohlo by to být lepší, ale to je život.

Jdeme na kuřátko, které jako loni bylo velmi chutné. Sedíme pod stanem a rozebíráme naše počínání. Přesouváme se na tribuny a sledujeme závod R6. Kotě se Sváčou se pomalu připravují na svůj závod. Konečně se dočkali a vyrážejí. První brána se šťouchem, nájezd do druhé. Bohužel výjezd se nějak nepodařil a tak kluci plavou. Žabáci, kteří měli minimum práce nelení a skáčou pro loďku. Tím de facto klukům zabránili pokračovat dál v závodě.

Přesouváme se k Vencovi na tribunu před osmou brankou. Najednou říká: ".. kde sou, už by měli jet, ne?" Musel jsem mu oznámit, že dojeli, Venca tomu nechtěl věřit, ale nakonec to vzal. Zachytili jsme jednu perličku: Na Riu jede Fortuna Kolín A, prozatímní komentátor říká, že neví co je to za posádku, ale podle vypracovaných těl by si tipl, že jde o Fortunu. Mezitím ale ohlásí, že jde o jinou posádku. Když k němu přijedou blíže, oznámí, že ty vypracované bicepsy poznal. Když si kluci najeli do protivodné osmé brány, padali dolů. Prdelka se chytil za kozu. Komentátor: "Tohle nezvládne ani Prdelka." Jenže najednou loď vystřelila zpátky. Komentátor se omluvil se slovy: "Omlouvám se ti, Zdenku, zvládne. Prdelka nám ukázal, o čem to je!"

Po závodech jsme sedli s Kotětem ještě do raftu a zase jsme blbli. Myszo odjel se Simonou domů, večer jdou do divadla. S Vitym sedáme také na Rio, kanál jsme sjeli bez problémů. Ve spodní části jsme se rozhodli udělat nějaké přejezdy. Kladu Vitymu na srdce: NÁKLONY!

Nedal si říct, tak plaveme. Nevzdáváme se a pádlujeme dál. Pokoušíme se o přejezd pod žehličkou, dvakrát se to nepovedlo, ale napotřetí, když se Vity pořádně vyklonil jsme přejeli na jedničku. Prohodili jsme se a Vity šel dozadu. Po chvilce jsme opět plavali, ale to už jsme blbli na poslední vlně, kde jsme trochu surfovali.

Když jsme v suchém, Trax a Sváča jdou domů. Myszo je už pryč a Vity odchází na oslavu narozenin známého. Kecáme s Vencou a Kotětem, ale jsem docela unaven a navíc slíbené promítání dosud nenastalo, tak jsem šel brzy spát. Původně plánovaný širák se změnil na spánek v autě, začalo pršet a byla bouřka, ta k Tróji patří.

Po chvíli jde spát i Kotě, lehl si také do auta. Když přišel Vity už nepršelo, vytáhli stan a lehli si na něj. (pozn.Medvěda: ideální využití stanu :-))

Ráno se probudím ve čtvrt na šest, vylezu ven a vidím Vencu. Ten pařil celou noc a šel spát okolo půl páté. Když už pod stanem nezbyl nikdo než ležící Jára Pospíšil, tak si lehl na chvíli vedle něj. Nemá cigarety, nabídl jsem mu, že zajedeme na benzínku, a tak jsme jeli. Poté jsme se procházeli okolo Vltavy a Venca mi vyprávěl, jak při povodních 2002 pomáhali s Flégou evakuovat. Po návratu jsem našel před stanem brýle, Venca že jsou to jeho. Šel jsem se nasnídat a když jsem se vrátil, brýle už neměl a už mít asi nebude.

Po osmé probouzím Vityho, přišel Trax. Myszo přišel později než měl, nejeli jsme tréninkovou jízdu, na rozdíl od většiny posádek. To Vencu naštvalo, radši šel na pivo. První jízda sprintu byla nic moc, ale opět jsme zajeli mladé Kolíňáky. Ti se ovšem ve druhé jízdě na rozdíl od nás výrazně zlepšili a v součtu časů byli lepší. My jsme skončili třetí od konce.

Jdeme na oběd a posedět. Přijel Standa, v jednu jdeme natáčet náš takový filmeček. Vrátili jsme se akorát, když kluci dojeli svoji jízdu na R2. Ti obdobně jako my byli třetí od konce. Zabalili jsme a pomalu se chystáme na odjezd. Ještě sedíme pod stanem. Kluci se šli ještě zchladit do vody, sedím s Vencou. Přisedli si k nám Prdelka a spol. Venca Zdeňkovi poděkoval za večerní diskotéku, když oficiální ukončila hlídka Policie.

Venca přijel na kole, ale dnes nebyl schopen na něm odjet. Odvezl jsem ho autem domů, potom jsem doma vyhodil věci a sockou se vrátil na kanál. Nasedl jsem na kolo a odvezl ho k Vencovi. Trochu jsem se proklínal, proč jsem to slíbil. Docela vydatně pršelo, takže jsem lehce promokl. Naštěstí má Venca na kole blatníky, takže mi nic nestříkalo do obličeje. Dostal jsem čaj a rajskou s knedlíkem. Chvíli jsem tam pobyl a vyrazil konečně domů, do vany a postýlky.

Sepsal Bohouš.

Zvětšit mapu

Umělá slalomová dráha v Praze - Tróji.