Raftové stránky Médi Bédi a Flégy

Úvod

Úvodní stránka

Méďa Béďa opět závodí, České Vrbné.

Datum

18.-19.8.2007

Počasí:

Hnusné vedro, bez deště :-)

Raftové závody

Akce

Sponzoring

Hledáme sponzora

Odkazy

Sportovní noviny Kanoe SVoČR RK Stan Hájos-Vše pro raft E.T. v síti a Sázavan Icík Adrenalin Team
ICQ 238411484

České Vrbné 2007

Asi tak po roce jsem se opět vydal na závody do Českého Vrbného. Vzhledem k odvozu mého synka na soustředění jsem na místo dorazil v sobotu odpoledne. Zjistil jsem, že už znám mnoho vodáků, protože se se mnou soustavně kdosi zdravil. A tomu jsem rád.

Po zaparkování následovalo otevření bílého vína, sodovky a mohlo se začít popíjet. Konečně již s mým oranžovým kelímkem a Mirjam s modrým kelímečkem jsem se mohl vydat na obhlídku areálu. Překvapilo mě konečně profesionální pódium připravené pro Laxké Féčko, což je kapelka až ze Slovenska a bar pod velkým stanem. Samozřejmě jsem hned odhadl, že díky této přípravě pršet tentokrát nebude.

Během odpoledne jsem se kochal závody R6 ve slalomu, potom závodem hlídek a nakonec i 2. mistrovstvím světa v matračkiádě. Co se zde dělo v noci na sobotu mohu jen odhadovat, ale když jsem se zeptal Myšua, jak proběhl páteční večírek, odpověděl mi: "Já nevím, já jsem tady už od čtvrtka."

Po vyhlášení výsledků všichni vyčkávali večerního koncertu. Protože kapela byla již na místě, neváhal jsem a zašel prohodit pár slov. Například jsem zjistil, že mají úplně fungl nového hráče na klávesové nástroje. Dále ocenili pódium a zvukovou aparaturu. No, v podstatě jsme byli rádi, že se zase vidíme.

Koncert byl bez deště a tedy tentokrát naprosto luxusně vydařený. Taneční trávník byl plný. Bar i přilehlé kiosky fungovaly také bez závad. Dokonce i odpolední závody, co jsem mohl vidět, probíhaly bez zbytečných prodlev a zádrhelů. Prostě v Českém Vrbném se mi začíná líbit.

Jak jsem v neděli zjistil, asi ve 4:00 hod. zavřeli bar. Nakonec proč ne, když došel kubánský rum do mojita. Předtím jsem alespoň požité víno spláchl ginem s tonikem a s členy kapely požil trochu krvesaje. Potom jsem je ještě vyprovodil na pokoj. Z vodní dýmky, vyrobené z pet láhví jsem raději nevdechoval.

Slovenští chlapci mi sice nabízeli volnou postel, ale bylo mi jasné, že tady by mě naši vodáci ráno nenašli, nevzbudili a nemohl bych svojí měrou přispět k jejich kvalitní jízdě ve sprintu. Takže jsem odešel, zcela spícím kempem, kolem páté hodiny, k autu roztáhnout karimatku, spacák a udělat hají. Ani Venca již nebyl vzhůru.

V 8:30 hod. mě probudil Bohouš. Hodný hoch. Vše mi obstaral, na mě zbylo jen dojít na start. Abych pravdu řekl, asi jsem něco špatného snědl, či co, protože mi bylo dost zle. Nebývale. Ale sprint je moje oblíbená disciplína a na start jsem se dostavil.

Trochu mě překvapilo, že se pod mostem jezdí vlevo a ne vpravo jako vždy, ale jsem již zkušený závodník a zůstal jsem v klidu. Až mě překvapilo, jak nám to pěkně na R6 plulo. Chlapci ještě přes zimu potrénují a bude to super. Ani druhá jízda nebyla nejhorší a tak jsem byl spokojený.

Následovaly závody R4 a tady jsem se dostal do posádky Luisa, Jana, Myška a já. Povedená taškařice. No, nikde jsme neuvízli a neskončili poslední, což bych považoval za plus. Příště asi raději zkusím veterány.

A protože jsem už vlastně všechno zhodnotil, tak ahoj zase někdy a někde. Méďa Béďa.

Ovšem ani Bohouš nelenil a sepsal také pár svých zážitků, o které se s vámi teď podělí:

Jelikož nemám auto provozu schopné, tak jsem s Mirkem (Kotě) do Českých Budějovic jel vlakem. Ještě před odjezdem jsem se musel zastavit pro pádla, vesty a helmy. Docela překvapení, když jsme dojeli jen s minimálním zpožděním. Sváča jel o něco dříve, ještě si zajel do Krumlova pro kolo a dojel sám na kanál. My jsme jeli autobusem. Jelikož Brožík musí do práce, tak jsme se dohodli s Michalem (Myška), že s námi Vrbné odjede.

Kluci si dali pivo a čekali jsme na Vendulu. Když přijela, šli jsme s ní na tréninkovou jízdu. Zdejší kanál není pro nás novinkou, loni jsme zde jezdili. Do postavených branek jsme se dostávali celkem dobře, z tréninku jsem měl dobrý pocit.

K večeru v jednom stanu pouštěli video od Lotyšů, tak jsme chvíli koukali. Také jsme se šli podívat na nově přestavěnou trať. Kluci mě přemlouvali, ať si dám s nimi panáka, svolil jsem, ale nakonec jsem musel dát tři, jelikož Kozlík. Také jsem ihned oznámil, že mám do konce roku dopito (no, v dnešní době je to zarážející, ale prostě jsem skoro abstinent). Spát jsem šel kolem půlnoci, spal jsem po dlouhé době konečně pod širákem. Kluci se vyspali na pódiu pro kapelu Laxké Féčko, která bude večer hrát.

Po sedmé hodině jsme byli na nohou, nasnídali jsme se a nafoukli si raft, který nám večer přivezl Malučký. Probudili jsme Michala a společně jsme se šli podívat na branky a řekli si, jak každou zdoláme. Vyrazili jsme s číslem 31, v první jízdě jsme se trochu hledali, špatný výjezd hned z druhé branky nám neumožnil dostat se do brány tři. Kombinace povodných branek 4 a 5 byla poměrně obtížná, ale my jsme projeli hladce. Těsně před kolovadlem byla lehká protivoda, pod kolovadlem vpravo protivoda, tam jsme se bez problémů dostali, ale díky špatnému výjezdu nás proud poslal mimo osmou bránu. Zbylými bránami jsme lehce projeli.

Před námi byl velký úkol: Michal nemá rád 50 trestných vteřin za neprojetí brankou, takže jsme museli ve druhé jízdě projet všemi bránami. A co se nestalo….. nám se to povedlo. Skončili jsme stejně jako na Trnávce na 34. místě, ale zde proti nám jelo více posádek.

O pauze na oběd jsme si nafoukli šestkový raft. Těsně před závodem jsme se hecovali s Kozlíkem, kdo z nás bude lepší. Honza seděl u E.T. v síti. Fléga a Vendula jeli s námi, ale moc se nám nedařilo. Ve druhé jízdě jsme se nezlepšili a tak jsme skončili na předposledním místě, což mě fakt nepotěšilo. Po oficiálních závodech se jely závody VIP a hlídky. Také proběhlo neoficiální mistrovství světa v jízdě na nafukovací matraci. Letošní matračkiádu vyhrál a tím pádem se mistrem světa stal Roman Kocman.

Fléga s Michalem šli na deblovku, pak svezli Flégovy holky na raftu. Ještě jsme si dali tréninkově sprint. Vynesli si raft nad kolovadlo a jezdili tam do zavření vody. Poté jsme se šli bavit. Laxké Féčko začalo hrát a postupně před nimi řádilo víc a víc tanečníků. Hráli zhruba do tří do noci a posledním živým tvorem se stal Medvěd, který chtěl čekat na start sprintu, ale když se už neměl s kým bavit, tak si šel také lehnout.

Ráno jsem vstával s budíkem v půl osmé. Zaskočila mě mlha, ale brzy ji vytlačilo sluníčko. Po snídani jsem šel probudit ostatní lidičky. Medvěd byl na tom asi nejhůř, ale po mě byl překvapivě první v neoprenu. V 9:18 hod. jsme odstartovali první jízdu šestek. Zase jsme se hecovali s Kozlíkem, kdo z nás bude výše.

V první jízdě jsme byli o 4 setiny rychlejší, v druhé jízdě jsme se o 4 desetiny zlepšili. Avšak E.T. v síti se zlepšili o 2 vteřiny, takže v součtu časů nás bohužel porazili. Tady se jen ukazuje, že nám trochu chybí síla.

Chvilka oddychu a poté následuje závod R4. V první jízdě jsme měli ideální stopu, jelo se nám skvěle. Druhá jízda nebyla z našeho pohledu tak dokonalá. Poslední jsme sice nebyli, ale mysleli jsme výš než na 37. místo. Co se dá dělat, za rok dopadneme určitě lépe. Trochu mě uklidňuje, že naše druhá posádka ve složení Medvěd, Michal, Luisa a Jana dojeli za námi.

Uklidili jsme raft a pak jsem se s Vencou koukal na ty lepší posádky. Kluci si došli na jídlo a pak jeli domů s Medvědem. Já jsem si oblékl šprajdu a šel jsem na kajak. Docela dobře jsem si zajezdil, ve druhé jízdě jsem si dokonce troufl i na přejezd v kolovadle. Dopadlo to dobře, naštěstí jsem neplaval.

Sbalili jsme věci a chystali se na odjezd. Venca ještě chtěl uvařit oběd, tak na půl uvařil brambory, ale už došel plyn a maso by neusmažil, tak jsem ho nakonec přemluvil, že to nemá cenu a že pojedeme. Kotlík si brambory chtěl vzít s sebou do auta, ale Malučky byl proti, nakonec je Venca ve vzteku vysypal na louku. V hospodě jsme si dali ještě limonádu a Venca si vzal s sebou petku s pivem.

Vyrazili jsme na Prahu, Fléga jel s vlekem o něco dříve s dohodou, že se sejdeme u vagónu. V Miličíně se zastavilo na gulášek za 33 korun, který ale zdražili na 39,- Kč. Hladový Malučký a Michal si ho dávají, Venca si dává ještě jedno pivo. Do depa jsme dojeli chvilku před sedmou hodinou, Fléga vyložil manželku s holkama doma a přijel zhruba 2 minuty po nás. Vyložili jsme věci a rozjeli se domů.

Ahoj na Trnávce, Bohouš.

Večírek. Koncert skupiny Laxké Féčko..