Raftové stránky Médi Bédi a Flégy

Úvod

Úvodní stránka
Otevřený závod "O zlomené pádlo" 6.
DATUM
22.-23.3.2003
ÚČASTNÍCI
skoro všichni
VI. ročník závodu "O zlomené pádlo" aneb Medvědův černý den
Ředitel závodu přijíždí, můžeme začít.

Ředitel závodu přijíždí, můžeme začít (porovnejte s úplně poslední fotkou na této stránce).

Výsledková listina.

"Mě ranní vstávání nedělá dobře", říkal si Medvěd v sobotu v 5:51 když se mrknul na budík, bohužel ani tato brzká hodina nebyla správná, měl totiž vstávat už v 5:15, jen malá přesmyčka, řekl by si nezasvěcenec.

Ale Méďu ještě čekal drobný nákup v Kauflandu a žonglování s kelímky hořčice, které skončilo kličkováním mezi regály (zda ho nikdo nesleduje) a útěkem k pokladně (nikdo ho nesledoval, ale tu hořčici tam uklízejí ještě dnes). A konečně mohl vyrazit, s plnotučnou hořčicí na levé botě, směr Pyšely.

Stavba našeho nouzového přístřešku.

Tou dobou již druhý díl našeho týmu stavěl v Týnci nad Sázavou, dějišti závodu, provizorní přístřešek. Ačkoliv byla velká zima, nebyl nakonec třeba, protože počasí se krásně vyčasilo. Po drobných zmatcích a pozdním příjezdu borců z Hlinska započal závod.

Nyní vám popíši trať. Po startu pomocí startovní pistole vyběhla posádka s raftem k řece Sázavě. Pádla na ně čekala na druhém břehu, kam se museli pomocí přes Sázavu nataženého lana nějak přeručkovat. Z hromady pádel vybrali si ta svoje a přejeli řeku zpět na původní břeh, jen trochu níž po proudu. Opustili raft, doběhli ke speciální čtyřlyži, tu nazuli a následoval slalom vpřed a po otočení sprint zpět. Vyzutí lyže a odhození hůlek netrvalo dlouho a následoval úprk opět k raftu.

Výklad trati.

Simon Pyšely, závod začíná.

Tato lyžařská disciplína se těšila velké pozornosti diváků neb o zajímavé momenty nouze rozhodně nebyla. Dále posádka po objetí bójky sjela jez a přistála u ostrova, kde jako dárek obdržela plechovky piva a odplula ke břehu. Tam nejsilnější vytrvalec z posádky označený startovním číslem vystartoval a po doběhnutí do místa startu byl posádce změřen čas.

Simon Pyšely při běhu na čtyřlyži.

Ani závěrečný sprint nebyl nic platný.

Rodinná terapie.

Simon Pyšely se sice snažil, takový sprint s raftem je vídán u této posádky obvykle jen když zaspí start nějakého pohárového závodu, bohužel na prvenství rozhodně nestačil. Zde se ukázalo, že hrubá síla vítězí a tak když Prdelka několikrát přenesl raft i s posádkou, bylo rozhodnuto. Vítězem se stala Fortuna Kolín. A to se ještě před Pyšely vmáčkli Hasiči Brno.

Chce to hoši více trénovat a méně pít.

Piváci zahajují svůj nerovný boj.

Občerstvení.

Čtveráci v akci, povšimněte si běžícího Jeromeho.

Přejezd Sázavy ručkováním po laně.

I ostatní zúčastněné kluby se nenechaly zahanbit a se ctí se vypořádaly se všemi nástrahami trati a rumem.

Čtveráci běží na speciální čtyřlyži.

Čtveráci poprvé na speciální čtyřlyži.

Čtveráci jedni, ještě jednou.

Hlinsko

Hlinsko, torzo Perutí, na lyži.

Odemykání Sázavy.

Odemykání Sázavy naším mokrým ředitelem.

Po závodě jsme ještě vhodili do vody ředitele závodu Vencu, kterému se závod letos nevymkl z pevných otěží a mohl tak následně odemknout řeku Sázavu i pro ostatní vodáky. Pro ně jsme také odstranili přes řeku natažené lano.

Závod se tentokrát vydařil a je vidět, že i jeden obyčejný jez hravě nahradí umělé slalomové dráhy. Potom ještě některé posádky využily krásného dne ke splutí Sázavy a ostatní se po dopití rumu (sedm litrů) a občerstvení se chlebem se sádlem a cibulí u našeho bezplatného bufetu, který letos hravě zvládla Dáša, odebrali do dějiště konání country bálu do Pyšel.

15:34 - Poslední sklenka.

15:34 - Asi poslední sklenka.

Nyní se vrátíme trošku zpět v čase, zhruba do doby startu čtvrté posádky.

Cílovou pásku jsme s Medvědem opustili dřív, s průhlednou výmluvou, že musíme přichystat bufet na večer a zkontrolovat vařiče guláše. U sokolovny bylo vše v pořádku, Čenda, Radek, Petr, Kůň a Luboš vařili a topili i přesto, že silák Radek zlomil topůrko hned při druhém polínku.

Chtěli jsme být s Medvědem také tak silní a hned jsme si otevřeli šáňo a tak se nám to posilování zalíbilo, že jsme vydrželi trénovat až do rána.

20:26 - Ochotné předsálové barmanky.

Po zdolání první lahve dorazili další členové týmu "Bufet": Klára, Helenka, Zuzka, Adéla a Boudy. A začal ten správný trénink, který někteří z nás byli nuceni přerušit (někdo musí poznat rum od fernetu).

Boudy a Medvěd pokračovali.

V 19:00 začala hrát hudba, skolený Medvěd přestal pít, produkci zahájila domácí kapela Pokolband Pyšely, taneční parket zaplnil mistr baletu a držitel Mothálie 2002 - Medvěd (Harapes mu nesahal ani po kotníček).

23:02 - Tancujeme.

Dále nám hrály kapely Zlomené pádlo, Pražec, TIR a Čtveráci z Plzně. Čtveráci byli jediní handicapovaní, protože jejich basistka nám chtěla ukázat, jak se v Plzni strká krokodýlovi ruka do tlamy. Naštěstí krokodýla v Pyšelých nesehnala, tak se nechala alespoň kousnout od toulavého psa.

Tím jsme také měli možnost seznámit se s místní policií. Psa nenašli, ačkoliv jsme ho popsali poměrně podrobně, čtyři nohy, tlama jak krokodýl, ocas atd.

Kapela "Zlomené pádlo".

Kapela Čtveráci.

23:04 - taneční kreace v plném proudu.

23:04 - Taneční kreace v plném proudu.

Tančilo se, zpívalo, pilo, Radek Kučera mluvil a opět předváděl neuvěřitelné taneční kreace, letos poprvé s novou partnerkou Marcelkou (konečně změnil stáj, bohužel Marcelka je z Hlinska, tak to zase příště zůstane na mě). Dále byla vylosována posádka Čtveráci a obdržela výhru v podobě velkého plyšového kačera (lachtana či co - fialový zobák), který se stal úhlavním nepřítelem jejich psa.

23:10 - Náš bar.

00:26 - Taneček.

Navzdory všem rejpalům je vidět, že Méďa Béďa svoji těžkou situaci ustál. Ba dokonce utančil.

Touto dobou byli totiž někteří další členové našeho klubu docela vysmátí a někteří dokonce spali. Tak s kritikou prosím opatrně.

Jinak je pravda, že jsem asi požil víc než mírně a to se projevilo na mém pracovním nasazení. Tím se omlouvám všem, kteří mě zastoupili ale zase je vidět, že nikdo není nenahraditelný...

00:27 - Mistr tance.

00:27 - Mistr tance se svojí novou tanečnicí.

Vítězná posádka Fortuna Kolín.

00:43 - Odpočinek je nutný.

00:45 - Sokol, kdo je víc?

Co se stalo ještě? Každopádně všichni tancovali jak o život, místy se o tanec už z pohledu abstinentů asi nejednalo, ale tanec je věc značně subjektivní. Proběhlo také několik závodů na židlích přes sál. Ty neměly své vítěze. Pouze odřené lokty ráno napověděly, kdo prohrál. Takové ty běžné strkanice blížící se vraždění nepočítám.

00:46 - Ťuhýk vlevo nahradil letos při prodeji v našem baru Medvěda vpravo.

01:07 Vzpomínka na oblastní kolo spartakiády v Pyšelých.

01:07 - Vzpomínka na oblastní kolo spartakiády v Pyšelých.

Dále následovalo zopakování slavného oblastního kola spartakiády v Pyšelých z roku 1980. Jednalo se o "Cvičení vojáků s dorostenci".

Zde bych se chtěl také omluvit všem z Pyšel, že jsem stále psal v "Pyšelích". Opravdu jsem netušil, že jste tak tvrdí.

Stále jsem myslel, že se to skloňuje podle ný, natý, itý, ičitý, pyšelí.

Tak sorry.

Zábava pokračovala do časných ranních hodin, někteří si schrupli na stole, někteří na zemi, někteří v delíriu a někteří nešli spát vůbec - napříkla Helenka a Medvěd.

Potom jsme už všichni byli rádi, že už je neděle, že je další ročník za námi a že můžeme odjet spát do svých postýlek. Méďa Béďa ne, ten odjel domů na fernet s kolou.

Tak AHOJ a za rok zase nashledanou na jubilejním VII. ročníku závodu"O zlomené pádlo".

05:18 - Ředitel závodu s kamarádem.

05:18 - Ředitel závodu s kamarádem (porovnejte s první fotkou na této stránce).

Sepsali zakladatelé investigativní žurnalistiky ve střední Evropě Adéla a Méďa Béďa.

Pokud jste snad dočetli až sem, nic vás už nezdrží v tom, abyste mi napsali na můj nový mejlís, jak se vám na Zlomeném pádle líbilo. Dík a nostalgicky vzpomeňme také na loňský ročník.