Raftové stránky Médi Bédi a Flégy

4.-5.10.2003
ÚČASTNÍCI
Fléga, Méďa Béďa, Michal, Honza, Klára
Hamerský potok - nejdřív neprší, potom prší
Naše pojízdná základna.

Na letošní Hamerák jsme se vydali v poněkud menší sestavě, ovšem zdravé jádro samozřejmě nezůstalo stranou. A tak po dlouhém večerním přesunu jsme dosáhli vísky Jindřiš, kde nás opět v restauraci uvítal majitel a hostinský pan Sekera.

Večer proběhl klidně, bylo nás tam málo, kytaristé chyběli a tak jsme alespoň verbálně potrénovali na raftech, kánoích a kajacích. Pan vedoucí si také všiml mé stále plné skleničky s vínem a této situace využil jako záminky k ukončení naší konzumace. Naštěstí nás tím nikterak nerozhněval, protože jsme se stejně před sobotní plavbou chtěli pěkně vyspinkat.

Stáčírna vína...

Ráno mě a Kláru ve stanu budil Fléga pískáním na píšťalku a šíleným lomcováním se stanem. Flégo, takhle tedy ne. Vždyť by se stan mohl poškodit. Není třeba vhodnější z uctivé vzdálenosti volat: "Medvídku vstávej!" Samozřejmě, že je. Já také nechodím v noci bourat autobusovou zastávku a nevolám: "Vstávejte!"

Nu což, alespoň jsme stihli odjezd do Ratmírova na start. Předtím jsem si ještě dal jako úplně první zákazník uvařit od pana hodného hostinského ranní kávu. Byla pěkně hnusná. Klára si dala čaj a ten díky citrónu zase nebarvil. Každopádně jsme v dobrém rozmaru vstoupili na nafukovací člun Pálava, hoši zase na ty své loďky a mohli se vydat vstříc nástrahám Hamerského potoka.

Nasedáme na Pálavu.

Vlevo můžete spatřit noclehárnu.

Samozřejmě jsme si to z minulých let vůbec nepamatovali a tak jsme byli překvapeni množstvím balvanů a peřejemi. Ovšem jako zkušení pálavisté jsme jízdu zvládli bez větších potíží. Ne tak Michal, který vykrysil hned v první peřeji a potom říkal, že to asi podcenil. To Dave z E.T. v síti plaval v podstatě stále. Ale měl jenom tričko a tak ho to koupání asi bavilo.

Bez ztráty květinky doplouváme do Jindřiše.

První jízdu jsme jeli až do Jindřiše, druhou na Dvoreček, další jezdili už jen kluci, protože nám s Klárou to už bohatě pro letošní rok stačilo.

Setkali jsme se až u hospody v Jindřiši. Následovala cesta do Jindřichova Hradce na večeři, kuřecí závitek se švestkami a soutěž s Jimem Beamem mě příjemně naladily. Když se nám podařilo všem šesti z auta v Jindřiši bezpečně vystoupit, odebrali jsme se na diskotéku šedesátých až osmdesátých let. Byla by dobrá, kdyby DJ prováděl poněkud lepší výběr skladeb z těch let. Např. skladba "Když se načančám" se zrovna moc nehodila….

V restauraci, kde mají akvárko na výšku.

Číba, šťastný výherce kytary s Jimem Beamem.

Spokojený Fléga.

Zbytek našeho týmu se vydal na country bál do jiné vesnice a tak jsem zůstal na diskotéce s Klárou, Číbou, Davem a Tomem. Nevím přesně zda by bývalo nebylo lepší jet také na country bál, protože tady se mi rozbil foťák. Trošku upadl na zem. Chudáček. Zase na druhou stranu stál hned vedle hospody náš stan a mohli jsme se pohodlně - když došly naše zásoby vína, DJ začal hrát "poslední skladbu", zatancoval jsem si s hospodského milenkou a Kláře se už začalo klížit i pravé oko - uložit ke spánku.

Dave, budoucí kajakář.

V noci začalo pršet a bohužel to vydrželo celou neděli. Vstali jsme v 11:30 hod. a tím pádem nestihli být v 9:00 hod. na hrázi a nemohli tedy sportovat. Škoda :o)) Snad zase za rok. Naši sportovci se mezitím vyřádili na loďkách a mohli jsme spokojeně opustit Jindřichohradecko.

Honza, také vypadá spokojeně.

Cestou mi v Táboře už jen začala do ksichtu neúnavně svítit červená bludička nabíjení, ale dojeli jsme až do svých domovů.

Příští rok budeme noci trávit zase v jiné lokalitě, rozhodně ne v Jindřiši. Ale víkend to byl povedený.

Méďa Béďa.

Flégo, bacha - most.

Michal, hustej singlíř.

Dave s osobním trenérem Honzou.