Raftové stránky Médi Bédi a Flégy

Úvod

Úvodní stránka
Kamenice, "Dream team" vítězí !
DATUM
20.-21.4.2002
ÚČASTNÍCI
Fléga, Michal, Ťuhýk, Libor, Adéla, Klára, Boudy, Medvěd, Vendula, Honza, Honza, Venca, Malučký, Radek a pes
KAMENICE, "DREAM TEAM" VÍTĚZÍ !

Z letošní Kamenice jsme se vraceli domů mlčky, každý tak nějak skryt se spoustou myšlenek, co se asi odehrálo v sobotu po závodech na úseku, který jsme sjížděli. Je to moc špatný říkám klukům. Neznáme okolnosti, přesto se pouštíme do debaty, co se asi asi vše mohlo odehrát v několika málo sekundách a minutách a souhra špatných náhod byla právě přesně tam, kde vůbec neměla být. A tak i teď sedím u počítače a nic mě nenapadá, jak mám začít, ale zkusím napsat aspoň pár řádek, jak jsme strávili závodní víkend.

Dream Team startuje. Na Kamenici jsme vyrazili již v pátek večer. Po obvyklých průtazích, Fléga např. sundaval kola a kontroloval brzdy, všichni nasedli do aut (Adéla, Klára, Medvěd do Boudyho Mercedesu) a jelo se. Cesta uběhla rychle, alespoň pro mě, to víte, šampaňské zase teklo proudem. To je ten náš chudáček stan, ve kterém jsme spaliV sokolovně v Plavech pro nás nebylo místo na spaní, z toho důvodu jsme rozložili tábor hned na startu, což byla výhoda, protože to bylo blízko na start a nevýhoda, protože kolem nás ráno prošli všichni vodáci, obložili náš stan loděmi, automobily a ještě ke všemu na nás celou noc svítila pouliční lampa.

Naši borci KV 125 - Fléga, Michal, Ťuhýk a Libor - mohutně startují. V sobotu před závodem se pouštíme do zkušebního sjezdu na čtyřce, bohužel nejedeme ideální stopu, snad se zlepšíme při závodě. Závod pálíme na plný kecky, ovšem stopa opět špatná, nejsme spokojeni. Na šestkách jakbysmet. V cíli v Návarově čekáme ještě na Vendulu, která jede opravnou jízdu s Koalama. Je nám kosa a tak musíme rychle máknout, rozhodli jsme si to sfouknout ještě na soutok do Spálova. A to jsme zase my, na šestce v těžké peřeji. Za tento výkon jsme získali 200 bodů. Řeka je dolů na soutok stále hezká, je tu místo zvané tobogán a ještě pro mladší adrenalinovou skupinu vysoký skákací jez. Takže, pro každého něco.

Zkušená posádka Stan Junior. Kamenice je opravdu skvost a krajina Jizerských hor je vskutku nádherná, vše si člověk uvědomí až při převozu sebe samotného opět zpět nahoru, kdy se auto vyšplhá až na nějaký ten vrcholek kopce, kde je úplně jiný pohled na svět než z údolí, ale to spousta lidí ví a tak dělají to, co jim zrovna sedí. Ve Spálovské hospodě rušno jako vždy, nakládáme rafty a mažeme nahoru, na naši Plavskou základnu, na hotel typu "vem si spacák a lehni si kam chceš".

Exkluzivní vstupenka č.01Odpoledne po závodě jsme se ještě trošku toulali místní přírodou a pozvolna směřovali k sokolovně, kde se měla konat zábava pro vodáky. Na rozdíl od všech ostatních vodáků náš klub start zábavy stihl, viz vstupenka s číslem 01. Průběh byl obvyklý, k tanci a poslechu hrála country kapela "Kapelníci". Odborník Fléga říkal, že hrají dobře, ale málo často. A také, že nebýt zasloužilých tanečníků našeho klubu, vůbec by se netančilo. V nočních hodinách jsme se odebrali do svých spacáčků (RK Troja v 00:30 hod. - ověřeno našimi časoměřiči).

Vendula poskytuje zdarma před závodem rozhovor České televizi. V neděli ráno ještě Vendula poskytuje rozhovor České televizi. Tento jste mohli vidět v sobotu 27.4. ve druhé přestávce hokejového utkání Kanada - Lotyšsko. I já jsem se v záběru mihl a úplně na konci, po titulcích se zvoláním "Ahoj" a nekoordinovaným mácháním pádly se s vámi rozloučila právě naše posádka. Děkujeme ČT.

Dost již agitace. Dnes se jedou pouze čtyřky, jdeme do toho opět naplno a dá se říci, že se nám vyplácí rozbor chyb z předešlého dne, jasně jsme si řekli, které šutráky objedeme zprava nebo zleva a zdá se, že to funguje. Stopa je daleko lepší, pocit z jízdy lepší, výsledek však nepatrně lepší. Celkově jsme tak nějak spokojeni. V cíli čekáme na vyhlášení, Odpolední posezení s dcerkou je to taková slušnost i my jsme byli rádi, když nám někdo zaplácal, když jsme kdysi šli na bednu. A potom bratři Hájkové se všemi svými klubovými pořadateli si to také zaslouží, protože víme, co organizace takovéhoto závodu obnáší. Opět nasedáme a spouštíme se dolů do Spálova, kde to definitivně balíme.

Možná vám vrtá hlavou, jak mohl zvítězit "Dream Team". Je to jednoduché. V počtu vypitých lahví sektu patří tato posádka minimálně k evropské špičce.

Kdo je to? Kdopak je toto? A kdo je tohle?

A odpoledne, když jsme se převlékli, rozjeli jsme se do svých domovů, a pokud ještě nejedeme, už jsme tam. Dík za dočtení až sem - Fléga, Méďa Béďa.